Zavoláte nám nebo nám napíšete
Prohlédnete si byt
Byt vám rezervujeme (Rezervační poplatek je 5 000 Kč.)
Připravíme vám nájemní smlouvu a zkontrolujeme bezdlužnost
Společně podepíšeme smlouvu a byt vám předáme
*Rezervace vždy probíhá podle potřeb klientů a nabídky bytů v pracovní dny.
Informace poskytnuté v souvislosti s pronájmem bytů slouží pouze pro obecné informační účely a mohou být kdykoli změněny bez předchozího upozornění. Ačkoliv bylo vynaloženo veškeré úsilí k zajištění přesnosti a úplnosti uvedených údajů, pronajímatel neposkytuje záruku ani neručí za správnost poskytnutých informací, včetně ale nikoli výhradně, stavu nebo právního postavení bytu.
Nenašli jste, co jste hledali?
Kontaktujte nás na čísle +420 773 703 703.
Na jak dlouho musím uzavřít nájemní smlouvu?
Běžně uzavíráme nájemní smlouvy na 1 rok s možností prodloužení. S námi máte jistotu stabilního bydlení klidně na dlouhé roky.
Uzavíráte nájemní nebo podnájemní smlouvu?
Mint Living uzavírá se svými nájemci klasické nájemní smlouvy, nečekejte u nás žádné kličky ani poznámky pod čarou.
Jaké jsou poplatky?
Poplatky dělíme na dvě části. První část tvoří paušální platba za služby poskytované s bydlením, které se nevyúčtovávají (ostraha, recepce, odpadky, výtahy, osvětlení atp., internet). Druhou část poplatků tvoří zálohové platby za energie (elektřina a voda), které se vyúčtovávají jednou ročně podle vlastní spotřeby. Elektřina se nepřepisuje. Výše poplatků se odvíjí od výměry a dispozice konkrétního bytu.
Musím složit kauci?
Ano, jistota/kauce se skládá před počátkem nájmu a je ve výši jednoho až tří nájmů vč. poplatků. Vždy záleží na výsledku prověření kredibility nájemce.
Můžu začít nájem kterýkoli den v měsíci?
Samozřejmě, není to problém, jsme připraveni.
Poskytujete k bytu další dodatečné služby?
Samozřejmě. Přes portál nájemce nebo recepci lze objednat pravidelný či generální úklid bytu, objednat si technickou službu pro drobné opravy atp. Přímo v areálu najdete také služby mobilní čistírny (Loundrybox). Tyto služby jsou hrazeny zvlášť.
Při nastěhování můžete využít naší služby dodání „startovacího balíčku“ – vybavení do bytu od IKEA. V balíčku najdete nezbytnosti jako peřiny, polštáře, základní nádobí. Abyste se při stěhování nemuseli starat skoro o nic. Služba je hrazena zvlášť. Přímo v areálu také najdete delivery boxy společností Alza a Zásilkovna nebo si můžete nechat poslat balíky na recepci.
Můžu mít v bytě domácího mazlíčka?
Samozřejmě. Nicméně protože jsou byty plně vybavené kvalitním nábytkem na míru, poprosíme vás o složení jistoty/kauce ve výši tří měsíčních nájmů vč. poplatku. Jedná se ale vždy o vratnou zálohu.
Má areál ostrahu?
Ano, zakládáme si na příjemném a bezpečném prostředí. Recepce areálu je proto přes den obsazena naší milou recepční, od večera do rána a přes víkendy je na místě vždy přítomna ostraha, která je připravena nájemcům pomoci. Areál je také střežen kamerovým
systémem.
Chci byt se zahrádkou – pomůže mi někdo s péčí?
Jistě, nemusíte kupovat sekačku kvůli malé zahrádce. Naši technici budou trávníky pravidelně sekat. Na vás bude jen zalévání a užívání si letních grilovaček.