Jak to probíhá?

bydlet můžete do 48 hodin!*

Zavoláte nám nebo nám napíšete

Prohlédnete si byt

Byt vám rezervujeme
(Rezervační poplatek je 5 000 Kč.)

Připravíme vám nájemní smlouvu a zkontrolujeme bezdlužnost

Společně podepíšeme smlouvu a byt vám předáme

*Rezervace vždy probíhá podle potřeb klientů a nabídky bytů v pracovní dny.

Informace poskytnuté v souvislosti s pronájmem bytů slouží pouze pro obecné informační účely a mohou být kdykoli změněny bez předchozího upozornění. Ačkoliv bylo vynaloženo veškeré úsilí k zajištění přesnosti a úplnosti uvedených údajů, pronajímatel neposkytuje záruku ani neručí za správnost poskytnutých informací, včetně ale nikoli výhradně, stavu nebo právního postavení bytu.

Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás na čísle +420 773 703 703.

Prohlédnete si byt

Smlouvy a poplatky

Na jak dlouho musím uzavřít nájemní smlouvu?

Běžně uzavíráme nájemní smlouvy na 1 rok s možností prodloužení. S námi máte jistotu stabilního bydlení klidně na dlouhé roky.

Uzavíráte nájemní nebo podnájemní smlouvu?

Mint Living uzavírá se svými nájemci klasické nájemní smlouvy, nečekejte u nás žádné kličky ani poznámky pod čarou.

Jaké jsou poplatky?

Poplatky dělíme na dvě části. První část tvoří paušální platba za služby poskytované s bydlením, které se nevyúčtovávají (ostraha, recepce, odpadky, výtahy, osvětlení atp., internet). Druhou část poplatků tvoří zálohové platby za energie (elektřina a voda), které se vyúčtovávají jednou ročně podle vlastní spotřeby. Elektřina se nepřepisuje. Výše poplatků se odvíjí od výměry a dispozice konkrétního bytu.

Musím složit kauci?

Ano, jistota/kauce se skládá před počátkem nájmu a je ve výši jednoho až tří nájmů vč. poplatků. Vždy záleží na výsledku prověření kredibility nájemce.

Můžu začít nájem kterýkoli den v měsíci?

Samozřejmě, není to problém, jsme připraveni.

Bydlení a služby

Poskytujete k bytu další dodatečné služby?

Samozřejmě. Přes portál nájemce nebo recepci lze objednat pravidelný či generální úklid bytu, objednat si technickou službu pro drobné opravy atp. Přímo v areálu najdete také služby mobilní čistírny (Loundrybox). Tyto služby jsou hrazeny zvlášť.
Při nastěhování můžete využít naší služby dodání „startovacího balíčku“ – vybavení do bytu od IKEA. V balíčku najdete nezbytnosti jako peřiny, polštáře, základní nádobí. Abyste se při stěhování nemuseli starat skoro o nic. Služba je hrazena zvlášť. Přímo v areálu také najdete delivery boxy společností Alza a Zásilkovna nebo si můžete nechat poslat balíky na recepci.

Můžu mít v bytě domácího mazlíčka?

Samozřejmě. Nicméně protože jsou byty plně vybavené kvalitním nábytkem na míru, poprosíme vás o složení jistoty/kauce ve výši tří měsíčních nájmů vč. poplatku. Jedná se ale vždy o vratnou zálohu.

Má areál ostrahu?

Ano, zakládáme si na příjemném a bezpečném prostředí. Recepce areálu je proto přes den obsazena naší milou recepční, od večera do rána a přes víkendy je na místě vždy přítomna ostraha, která je připravena nájemcům pomoci. Areál je také střežen kamerovým
systémem.

Chci byt se zahrádkou – pomůže mi někdo s péčí?

Jistě, nemusíte kupovat sekačku kvůli malé zahrádce. Naši technici budou trávníky pravidelně sekat. Na vás bude jen zalévání a užívání si letních grilovaček.

Rezervace prohlídky

Chci si prohlédnout byty o dispozici (nepovinné)

Které dny vám vyhovují? (nepovinné)

Který čas vám vyhovuje? (nepovinné)

OD
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
DO
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
rezervovat prohlídku
zavolat (po-pá 8-17)